Majestic: nejdůležitější nástroj online marketingu

O zvýšení návštěvnosti webu sní asi všichni blogeři, podnikatelé i freelanceři bez ohledu na to, co nabízí. Existuje mnoho postupů a osvědčených triků, jak toho dosáhnout. Jako první se ale musíte pustit do analýzy, která odhalí silné a slabé stránky, stejně jako to, jak je na tom vaše konkurence. Naštěstí máte k dispozici nástroje, které s tím snadno pomohou a Majestic patří mezi nejlepší.
 SEO analýza webu

Klíčové funkce

To, co budete mít k dispozici záleží na tom, zda si zvolíte placenou nebo neplacenou verzi. To je jasné. Obecně se dá ale říct, že využití služeb Majestic u SEOlight.cz přinese mnoho pozitiv. Údaje a funkce, které poskytuje, se dají zhodnotit v několika základních oblastech, a to:

  • analýza odkazového profilu,
  • linkbuildingové příležitosti,
  • PPC reklama,
  • kvalita zpětného odkazu.

 

Trust Flow

Trust a Citation Flow jsou měřiče odkazů v hodnotě od 0 do 100 bodů, které se zobrazí na jednoduchém grafu. Čím vyšší je Citation, tím je bod více vpravo a odkazy s vyšším Trust Flow jsou výše. Díky tomu se dozvíte, jak si konkrétní link vede. Tato funkce je stejně důležitá jako ostatní. Hodně záleží na tom, co hledáte a kde se chcete zlepšit.mapa digitálního marketingu
 
Důvodů, proč jim skutečně můžete důvěřovat je několik. Pravidelně se aktualizují, zkoumají kvantitu a důvěryhodnost, ty dvě různé hodnoty a jsou doopravdy přesné. Pomocí této metriky můžete měřit každou URL adresu, doménu, ale také subdoménu. Velice jednoduše se dozvíte, jak link působí z pohledu vyhledávače.
 

Pro laiky může být frustrující

V začátku možná nebudete úplně nadšení. Majestic není uživatelsky nejpřívětivější, ale vyplatí se zvyknout si na něj. Možná budete chvíli tápat a ptát se, jestli to má cenu. Věřte ale tomu, že má. Z tohoto důvodu je také skvělé obrátit se na marketingovou agenturu, která s ním má již zkušenosti a jeho vytěžení pro ně bude mnohem jednodušší a pro vás efektivnější.